Welc0me to my Blogiiee.... Thanks for coming...

Thursday, October 14, 2010

心情日记

真的连我自己都不敢相信的事.
在短短的三天内
我却开口了两次!!!
 要求将我们之间的事做成回忆...
这是我自己都接收不到的事.
  可是我还是做了...
我真的累了!!!泪了~ T_T
我明白你接受不到,所以就冷静下吧...
现在的我好想好想一个人静静喝下一两杯, 让自己醉了就昏头大睡.
但是

我不会这样做,因为我的家人和朋友知道的话一定会担心. 
所一来到这里述述心中的心情
叶馨槿, 我好想念你!!! 你在的话,多好啊!!!
突然想起一首歌唱- cry on my shoulder
有人愿意借我他的肩膀吗??? 

p/s : what i said today are totally not related and the post is just too not arranging.

2 comments:

elis said...

why you find jiin also dun want find me? haiz... what happen?

jiin said...

I will always be with you. my phone is 24 hours on because of you. Anything just send me a msg!!!